czwartek, 18 sierpnia 2016

Uwaga

Blog zmienił adres. Obecnie będę poprawiała stare rozdziały. Opublikuję je na tej stronie od nowa, po czym zajmę się poprawianiem. Ostrzegam jednak, że opowiadanie zmieni się na fantasy. Tutaj macie link do opowiadania. Będą się na nim pojawiały poprawione rozdziały. <<klik>>

Co skłoniło mnie do podjęcia takiej decyzji. Zapraszam do przeczytania tej oceny: <<klik>>

Pierwszy rozdział/prolog pojawi się po dłuższym czasie, ale zapraszam. To będzie naprawdę odmienione opowiadanie.

Ten blog zostaje bez szablonu i całej reszty, tamten jest przygotowany na przyjście postów.

Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Kiedy pojawi się pierwszy rozdział na drugim blogu? Odnośnie tej zmiany na fantasy to znaczy, że już nie będzie opowiadanie o HP tylko całkiem nowa historia twojego pomysłu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Historia ta sama, ale przerobiona na fantasy. I tak zresztą z Harrym nie miała zbyt wiele wspólnego ^^
      Kiedy? Nie mam pojęcia. Mam to w głowie, jeden rozdział już napisałam, ale nie jestem do niego przekonana. Pytałam o opinię znajomych i twierdzą, że brakuje im wstępu. Czują się rzuceni na zbyt głęboką wodę. Gdy to ogarnę, zacznę pisać dalej, bo plan historii jest.

      Autorka (z innego konta)

      PS Przepraszam, że tak późno.

      Usuń